Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geli
Pogromca stworów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Nie 8:11, 26 Lut 2006 Temat postu: Npc |
|
|
Mam dość ciekawy pomysł dla h leveli więc do rzeczy
1.zrobić wierzę czy coś w tym stylu, morzna coś innego tylko by było orginalne np wyspa mała jakaś
2. Pomieszczenie chronione dzwiami do którymi będzie trzeba posiadać klucz.
3.Klucz będzie morzna zdobyć nie w pospolity sposób czyli zobaczyłem zwycieżyłem odeszłem. Tylko krążyć po wyspie szukać npc który skieruje do innego npc który przeniesie na jakomś wyspę :> i coś tam się wymyśli
4. Morzna zrobić wstęp na wyspę tylko od 150 lvl czy coś :> a npc który będzie do niej wysyłał postawić w ciekawym miejscu którym zna mało graczy ))
5.Npc będzie skupował różne rary czyli d-sety hoty msy great axe magic long swordy itd alee nie przeszadzać z ceną zalerzy jak jest dostępny rar węśmy pod uwage d-sety wypadają z orshabali i dli więc cena około 80k
A weśmy pod uwagę Magic Long sword dostępny tylko z ani II to cena powinła siengać do 1kk i tak morze to wyglodać
6.Zdobycie klucza musi być trudniejsze niż się wydaje czyli łazenie od npc do npc a w final roomie morze być jakieś ciekawe monsters <najlepiej nowe> lub bosy warlockow
7.Przemyślcie to pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Prothos
Odwiedzający
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7
|
Wysłany: Nie 8:41, 26 Lut 2006 Temat postu: Niech gmi o tym POmyslom |
|
|
Mysle zeby taki quest sie przydal dla 150lvl bo to nie kazdy moze nabic Pozdro dla Wszystkich na Armi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Twisterek
Odwiedzający
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: z krzesła obrotowego
|
Wysłany: Nie 12:28, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ehh... ortografii to ja was nie naucze...
Mam dość ciekawy pomysł dla h leveli, więc do rzeczy:
1.zrobić wierzę, czy coś w tym stylu, można coś innego. Tylko żeby było orginalne, np. jakaś mała wyspa.
2. Pomieszczenie chronione dzwiami, do których będzie trzeba posiadać klucz.
3. Klucz będzie można zdobyć w nie pospolity sposób, czyli zobaczyłem zwycieżyłem odszedłem. Tylko należy krążyć po wyspie, szukać npc, który skieruje do innego npc. Ten natomiast przeniesie nas na jakąś wyspę :> i coś tam się wymyśli
4. Można zrobić wstęp na wyspę tylko od 150 lvl czy coś :> a npc który będzie do niej wysyłał postawić w ciekawym miejscu, które mało graczy zna ))
5.Npc będzie skupował różne rary, czyli d-sety, hoty, mmsy, great axe, magic long swordy itd. Tylko nie można przeszadzić z ceną - zależy jak jest dostępny rare.
Weźmy pod uwage d-sety: wypadają z orshabaali i DLi, więc cena mogłaby być w granicach 80k
Weźmy pod uwagę Magic Long Sword: dostępny tylko z ani II - cena powinna sięgać 1M (100 crystali - kiedy ja was naucze że nie ma takiego czegoś jak 1kk...) i tak może to wyglądać
6.Zdobycie klucza musi być trudniejsze niż to się wydaje - łażenie od npc do npc, a w final roomie mogą być jakieś ciekawe potwory <najlepiej nowe> lub bossy warlockow
7.Przemyślcie to pozdro!
Tyle błędów w jednym zdaniu to dawno nie widziałem... co za problem przenieść posta do jakiegoś edytora tekstu i poprawić błędy?...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geli
Pogromca stworów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Sob 15:59, 04 Mar 2006 Temat postu: Re: Npc |
|
|
Geli napisał: |
Mam dość ciekawy pomysł dla h leveli więc do rzeczy
1.zrobić wieżę czy coś w tym stylu, można coś innego tylko by było orginalne np wyspa mała jakaś
2. Pomieszczenie chronione dzwiami do którymi będzie trzeba posiadać klucz.
3.Klucz będzie morzna zdobyć nie w pospolity sposób czyli zobaczyłem zwycieżyłem odeszłem. Tylko krążyć po wyspie szukać npc który skieruje do innego npc który przeniesie na jakomś wyspę :> i coś tam się wymyśli
4. Morzna zrobić wstęp na wyspę tylko od 150 lvl czy coś :> a npc który będzie do niej wysyłał postawić w ciekawym miejscu którym zna mało graczy ))
5.Npc będzie skupował różne rary czyli d-sety hoty msy great axe magic long swordy itd alee nie przeszadzać z ceną zalerzy jak jest dostępny rar węśmy pod uwage d-sety wypadają z orshabali i dli więc cena około 80k
A weśmy pod uwagę Magic Long sword dostępny tylko z ani II to cena powinła siengać do 1kk i tak morze to wyglodać
6.Zdobycie klucza musi być trudniejsze niż się wydaje czyli łazenie od npc do npc a w final roomie morze być jakieś ciekawe monsters <najlepiej nowe> lub bosy warlockow
7.Przemyślcie to pozdro! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Geli
Pogromca stworów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Sob 16:01, 04 Mar 2006 Temat postu: Re: Npc |
|
|
Geli napisał: |
Mam dość ciekawy pomysł dla h leveli więc do rzeczy
1.zrobić wieżę czy coś w tym stylu, można coś innego tylko by było orginalne np wyspa mała jakaś
2. Pomieszczenie chronione dzwiami do którymi będzie trzeba posiadać klucz.
3.Klucz będzie morzna zdobyć nie w pospolity sposób czyli zobaczyłem zwycieżyłem odeszłem. Tylko krążyć po wyspie szukać npc który skieruje do innego npc który przeniesie na jakomś wyspę :> i coś tam się wymyśli
4. Morzna zrobić wstęp na wyspę tylko od 150 lvl czy coś :> a npc który będzie do niej wysyłał postawić w ciekawym miejscu którym zna mało graczy ))
5.Npc będzie skupował różne rary czyli d-sety hoty msy great axe magic long swordy itd alee nie przeszadzać z ceną zalerzy jak jest dostępny rar węśmy pod uwage d-sety wypadają z orshabali i dli więc cena około 80k
A weśmy pod uwagę Magic Long sword dostępny tylko z ani II to cena powinła siengać do 1kk i tak morze to wyglodać
6.Zdobycie klucza musi być trudniejsze niż się wydaje czyli łazenie od npc do npc a w final roomie morze być jakieś ciekawe monsters <najlepiej nowe> lub bosy warlockow
7.Przemyślcie to pozdro! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|