Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arox
Stały bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: sie biorą dzieci ?
|
Wysłany: Pon 17:38, 12 Cze 2006 Temat postu: OTS QUEST ! |
|
|
A więc :
1) Częste bugi :
----------------------------------------
Debug Assertion
time: Mon Jun 12 19:15:00 2006
line: 202
module: Map
assertion: In(Position,0,OBJECTS_PER_POINT-1)
position: [232,346,11]
Parameter: 255
----------------------------------------
2)Gdy biłem orshabaala, dostałem Wielkiego LAGA i mnie wylogowało (?) a jak chciałem się zalogować moim oczom ujawnił się napis "Jesteś zalogowany."
Prosiłbym mortiisa żeby zrobił jeszcze raz od podstaw tego questa a w szczególności miejsca w których jest : duża iloś potworów które atakują wielkimi combosami, filal room, mosty z zombie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maX_pl
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Jeszcze niewiem!
|
Wysłany: Pon 17:59, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Miłem tkaich sytółacji z 5 tylko jak ja się wlogowałem do byle 2 razy ded i 3 razy zywy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Koper
Nabijacz postów
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Ja sam nie wiem xD
|
Wysłany: Pon 18:01, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wiele bylo takich tematow ....ale wiesz co tego nie da sie naprawic.... to wina playerow ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tyrantur
Pogromca stworów
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 18:25, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
trudno znarza się
logujesz się bo ja na ciebie czekam już 55 minut
jak tak to który jesteś w kolejce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 21:28, 12 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
to nie jest wina mapy to jest wina chyba serwera? chociaz tez trudno powiedziec bo serwer nadal chodzi tylko player dostaje debuga ja np nigdy nie mialem debuga na otsie... wiec moze to byc zwiazane ze zwiekszona iloscia pakietow w czasie masowych atakow przez potwory...
musimy to sprawdzci kiedys jak wkoncu dostaniemy to szybsze lacze, bo jak narazie to tylko obiecuja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnix
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra
|
Wysłany: Wto 8:18, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Nie od ilości pakietów do zależy, tylko od ich błędnego sformułowania
Może zmodyfikować networkmessage.cpp, żeby sprawdzał poprawność pakietu przed wysłaniem [md5, crc]?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|