Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Saturius
Odwiedzający
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 10:02, 21 Maj 2006 Temat postu: Loot |
|
|
Wiele razy jest ten temat wspominany "kradzież lootów". Jestem początjuącym graczem, aktualnie expie na hero. Pewnego razu siekłem hero i wypadło z niego crown armor, dla mnie to dużo. Pewien noob zabrał mi to z przed nosa. Wkurzyłem się na maxa. To nie był jeden raz, nie którzy też zabierali. Oto lista tych noobów (może przemyślą swoje zachowanie, bo noobostwo niszczy ots)
-Ziomal ziomowy
-Grzela (w szczególności)
-Lord Master radek
- Raprasoul
- Sir Chevedekk
Może Mortiis pomyśli jak by te osoby karać i innych noobów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saturius dnia Nie 14:17, 21 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Nie 10:27, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a moze sprobowac zrobic nowy system? ten kto zdobyl najwiecej expa czyli zabil potwora moze tylko wyciagnac loot a inni moga tylko zobaczyc co bylo w potworze ale nie moga wyciagac tego co wypadlo... wtedy bloker moglby sprawdzic co bylo w potworku a shoter moglby mu to dac i nie moglby go oszukac ze "nic nie wypadlo" ale czy stworzenie takiego systemy nie wiazaloby sie z jakimis dodatkowymi problemami to tego nie wiem...
ale wiem ze praktycznie wszystko da sie zrobic tylko ze niektore rzeczy troche ciezko...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Asia Knight
Łowca postów
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Warmia - Polska
|
Wysłany: Nie 11:30, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
mortiis nawet spoko pomysl wiesz;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Saturius
Odwiedzający
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 12:02, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Brzmi nieźle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Satura
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/7 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 13:10, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wg mnie ten pomysl jest do dupy bo po 1:
moze wbic sie noob ktory zabije komus tego potwora i zabierze all loot a ten do kogo nalezal ten potwor bedzie tylko stal i sie gapil.
Po 2: np huncik z blokerem na ots king.Bloker blokuje potwora a shooter nawala a kazdy wie ze loot nalezy do blokera po czyn shooter moze zajebac loot i spierdolic.
Wiec twoj pomysl mortiis nie wchodzi wogole w gre.(bloker i shooter moga sie nieznac poczym shooter zapierdoli blokerowi jakiegos rarka).
@edit down
Wg mnie powinienes zostwic tak jak jest zamiast starac sie ulepszac(bo to zazwyczaj wychodzi na gorsze) tylko opracowac do wakacji ten system pvp i bedzie po sprawie bo ten pomysl z exevo mas mort tez jest do kitu i tylko jak wczesniej wspomnialem "rzpierdolisz" postac druida bo nie bedzie sensu dluzej juz nim grac...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Satura dnia Nie 13:19, 21 Maj 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Nie 13:13, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
no masz racje ale moze wymyslisz jakis inny system??:>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Finz
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 13:14, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
juz lepiej byloby zrobic tak ze kogo potwor pierwszego zobaczy tego jest loot,blokerzy na ogol biora 100% loota wiec nie ma problemu i zaden noob walacy nieswoje potwory nic nikomu nie zabierze tylko ze wydaje mi sie to niewykonalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SonGokuX
Mastah!
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1881
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/7 Skąd: Dragon Ball
|
Wysłany: Nie 14:40, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
@Topic
nie rubcie pvp bo będzie nędzna, kążdy będzie się napierdalać... ja np. nie lubie pvp
@Mortiis
Plx Nie rub PVP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Nie 15:06, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
finz a dlaczego niewykonalne?? wszystko da sie zrobic
potwor jak kogos zobaczy to go zaczyna atakowac i isc w jego kierunku, w sumie nic nie przeszkadza zeby zapisywal sobie kogo zobaczyl (jakiego playera) i oddawal loot tylko jemu to by bylo ciekawe tylko trzeba by bylo rozwiazac kilka innych sytuacji, jezeli ktos zginie kogo potwor atakowal itp... albo jak ktos ucieknie... to zeby loot byl tego na kogo wtedy potwor sie przezuci...
ale to by mozna bylo zrobic tak w funkcji ktora namierza cel...
jezeli potwor sie przezuca to zeby sprawdzal czy osoba ktora zobaczyl jako pierwsza jest nadal w jego zasiegu wzroku, jezeli nie to zeby "zobaczyl" nowa osobe ktora wlasnie zaczal atakowac...
mysle ze to mogloby byc dosc trudne do zrobienie ale moze akurat?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|