Vells
Odwiedzający
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 7/7 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 7:40, 17 Sty 2007 Temat postu: Jak robić nowe potwory |
|
|
Jeśli chodzi o potworki to jest łatwo. Zrób kopię jakiegoś potwora, zmień nazwę pliku na taką, jak się ma nazywać Twój potwór, w tym pliku jest coś takiego jak "monstername" czy jakoś tak. W "" wpisujesz nazwę Twojego potwora. Następnie możesz edytować ataki, przy atakach jest np. max i min, oznacza to maksymalny i minimalny dmg jaki może Ci zadać potwór. Warto też skopiować parę ataków z innego potwora, bo nie radzę brać się za to samemu.
W tej pierwszej linijce jest także level potwora, ilość expa jakie dostaniesz po jego zabiciu.
"combat targetdistance" - tu wpisujesz jak daleko ma stać potwór kiedy Cię atakuje, ( 1 - stoi przy graczu, czyli starcie bezpośrednie, 2-4 - atakuje z dystansu, zachowuje odległość od celu )
maxhealth - ilość życia, jaką będzie miał potwór ( w health now wpisujemy to samo )
maxmana - ilość many, jaką będzie miał potwór ( w mana now wpisujemy to samo )
armor - ilość arma, jaką będzie miał potwór
defense - ilość defa, jaką będzie miał potwór
magic level - magic level potwora
Niżej jest loot, tam najlepiej nic nowego nie wpisuj bo możesz coś zepsuć, tylko podmień id przedmiotów jakie mają wypadać ( jeśli nie masz ID itemków to poszukaj w internecie ). Obok lootu jest takie coś jak "chance" ( z ang. szansa ), czyli jak często potwór będzie gubił dany item.
Na samym dole jest summons: wpisujesz maksymalną liczbę summonów, jakie będzie w stanie przyzwać Twój potwór, a pod spodem wpisujesz name summona, jakiego ma przyzywać potwór. Jest jeszcze "chance", czyli jaka jest szansa na to, że potwory zostaną przyzwane.
Myślę, że to wszystkie podstawowe informacje dotyczące tworzenia nowych potworów bez używania programu
Post został pochwalony 0 razy
|
|