Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zwiastun
Stały bywalec
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/7
|
Wysłany: Sob 18:39, 03 Cze 2006 Temat postu: Debugi :S |
|
|
Czemu są debugi? ;//
przez to padlem ;p
GM napraw debuga na demon lorach na quescie na g legi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dewyth
Nabijacz postów
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z piekła
|
Wysłany: Sob 19:04, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Debugi są i ciężko wszystkie wyeliminować, więc trzeba jakoś z nimi żyć. Przyzwyczajaj się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawid masterI
Pogromca stworów
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 19:20, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja tez raz prawie padlem przez debugi a moj kolega co byl ze mna to pad a mial wyzszy lvl ode mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwiastun
Stały bywalec
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/7
|
Wysłany: Nie 17:08, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ehh.. jakos sie przyzwyczaje ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buroczek
Stały bywalec
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 17:32, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No właśnie GM, napraw tego debuga!
A i jeszcze jedno zbanujcie wkońcu tego, no Hunter'a chyba tak sie nazywa, bo pekuje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boski Roman
Łowca postów
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 17:59, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
hahaha @up jak moze pkowac jak jest non pvp jezeli ma jakiego kolwiek skulla to kupil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buroczek
Stały bywalec
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 18:00, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Prowokacja udana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|