Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna
OTS QUEST =/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johny*
Łowca postów



Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/7
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:28, 19 Mar 2006    Temat postu: OTS QUEST =/

Jak wiadomo po drodze na wspomniany wcześniej quest jest pelno de bugów Razz paldme tam juz 3 raz . prosze o naprawienie tego Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinus
Stały bywalec



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 15:21, 19 Mar 2006    Temat postu:

No to to fakt ja niedlugo na ten quescik sie wybieram wiec prosze naprawcei to Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2006    Temat postu:

nie da sie tego naprawic! poniewaz nie jest to blad na mapie tylko blad serwera albo chooj go wie czego jeszcze...
Powrót do góry
Omen
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 16:57, 19 Mar 2006    Temat postu:

Ja tam bylem sto razy i jakos debugow nie mialem, jak robisz jakies "inne" rzeczy niz trzeba to lapiesz debugi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dewyth
Nabijacz postów



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z piekła

PostWysłany: Nie 23:37, 19 Mar 2006    Temat postu:

Ja jak robiłem OTS Questa pierwszy raz to też debug. Wkurzyłem się zdeka, ale cóż trza żyć dalej. Przydałoby się naprawić, ale jak Mortiis mówi, że sięnie da to jakośprzeżyję Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajko
Stały bywalec



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7
Skąd: Stalowa wola

PostWysłany: Pon 19:07, 20 Mar 2006    Temat postu:

a k***a wy mowicie ze mielisce raz debuga a ja mialem 6 razy i questa nadal nie zrobilem 4 razy debuga mialem w final roomie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoDoR
Łowca postów



Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Jestem z miasta, to widać!

PostWysłany: Pon 19:11, 20 Mar 2006    Temat postu:

Widzę Kajko, że ci szczęście nie dopisuje Mam nadzieje, że mnie nic nie złapie (jak dobije lvl Very Happy )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajko
Stały bywalec



Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7
Skąd: Stalowa wola

PostWysłany: Pon 19:20, 20 Mar 2006    Temat postu:

Nom nie mam szczescia ale tobie go zycze i all ktorzy bede tam szli ale wyobrazcie sobie ze ja tam expilem ale bylem sam i nie dalem rady i mi sie manasy skonczyly ale wyjebanie expa za 2 ots kingi pol lvla ;p;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
:.lukash.:
Odwiedzający



Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 19:25, 20 Mar 2006    Temat postu:

ja byłem dzisiaj raz złapałem debuga i lognąłem się w świątynia a drugi raz poszło gładko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Pon 20:45, 20 Mar 2006    Temat postu:

Jak macie debuga to idźcie potem inną drogą (omincie miejsce w którym był d-bug Very Happy). To moze byc błąd w plikach xml mapy (bo takie są Razz).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cinus
Stały bywalec



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 5:21, 21 Mar 2006    Temat postu:

Omen napisał:
Ja tam bylem sto razy i jakos debugow nie mialem, jak robisz jakies "inne" rzeczy niz trzeba to lapiesz debugi.


Czyli jak np gadam na gg, Slucham muzy w winampie.. itp. To mam wieksza szanse na zalapanie d buga Very Happy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Omen
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 12:54, 21 Mar 2006    Temat postu:

Nie, moze to spowodowac laga albo jakies male zawieszenie jak bedzie jakas operacje przeprowadzal ale debug nie. Te bugi sa w tibi, a dodatkowe programy ich nie wywolaja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
..::BoX::..
Nabijacz postów



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: 127.0.0.1

PostWysłany: Wto 12:57, 21 Mar 2006    Temat postu:

Looknijcie sobie temat Geli'ego co powoduje d bugi Very Happy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sex
Nabijacz postów



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/7
Skąd: Above the clouds

PostWysłany: Sob 19:12, 15 Kwi 2006    Temat postu:

daj link bo nie bede szperal Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maradona
Odwiedzający



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/7
Skąd: Iława

PostWysłany: Czw 0:02, 04 Maj 2006    Temat postu:

JA Byle ma OTS quescie raz byla z deka beka ja w jednym miajscu bylo trzeba chodzic na skosy ale debugow nie bylo. DEBUGI byly, sa i beda wiec trzebatylko zachowac spokuj a jak sie padnie to przeciez jest aol Razz a exp da sie odrobic tak samo jak skille i mlvl


Name: Maradona
LVL: 174
Profesion: Sorcer
Mlvl: 65


CYA IN OTS Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dark Mastermind
Łowca postów



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/7
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Nie 18:21, 04 Cze 2006    Temat postu:

Ja tez mialem na OTS Quest jak bylem drugi raz Very Happy Twisted Evil Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hooligan Szczecin
Łowca postów



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/7

PostWysłany: Pon 23:39, 05 Cze 2006    Temat postu:

Pełno jest bugów też na warlordach jak sie idzie na ots kingi.... 3 razy tam padłem.... Hrm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rolnix
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra

PostWysłany: Wto 20:18, 06 Cze 2006    Temat postu:

Johny, nie używaj na obszarze questa żadnych ataków obszarowych, w tym ue, gfb itd. Staraj się, żeby ataki obszarowe potworów nie dotykały do ścian.

I będzie git Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dewyth
Nabijacz postów



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z piekła

PostWysłany: Wto 21:05, 06 Cze 2006    Temat postu:

@Ci co piszą w tym temacie sprzed wieków.

Widzieliście jego datę??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Wto 21:06, 06 Cze 2006    Temat postu:

Rolnix:
czy sprawdzales to w jakis sposob? debugi sa zwiazane z czarami obszarowymi czy bardziej z tym ze te czary trafiaja na jakies przeszkody? np sciany?
Powrót do góry
Rolnix
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra

PostWysłany: Wto 21:36, 06 Cze 2006    Temat postu:

Hm, było kiedyś coś takiego: jeśli w jednym kwadracie były dwa przedmioty blokujące poruszanie się, i trafiało w nie cos obszarowego, z miejsca debug występował.

Ponadto dało się raz mi na OTS Queście zauważyć, że kiedy kumpel rzucał UE, zaraz miał debuga ;] Zależnie od miejsca... właśnie szczególnie wtedy, jak dotykało ścian.

Myślę, że to jednak mapa powoduje te debugi - ale niebezpośrednio, bo wspólnie z jakąś niedoróbką w kodzie serwera. Wszystko ma związek z tym, co znajduje się na danym tile'u. Powinno się wklejać tekst danego debuga - można z niego mniej więcej wyczytać, przy jakich koordynatach (X, Y) klient znalazł powód do wysypania się. I potem sprawdzić w mapeditorze, czy przy tych xy'ach wszystko jest ok ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mortiis
Gość






PostWysłany: Śro 6:46, 07 Cze 2006    Temat postu:

@up
problem w tym ze mapa wyglada na to ze jest w 100% w porzadku, sprawdzalem wszytskie wspolrzedne debugow i nic! przebudowywalem nawet mape w tych miejscach i nic... mapa w edytorze jest zrobiona 100% poprawnie... problemem moze byc tak jak mowisz np czary obszarowe + sciany lub cos w tym stylu... wydaje mi sie tez ze moze miec na to wplyw wielkosc mapy oraz obciazenie lacza... dlatego ze czesto w momencie kiedy gra duzo osob to ludzie dostaja wiecej debugow... czesto tez jak wlasnie ida ekipa i jest serwer oraz lacze troche bardziej obciazone bo jak idzie 5 osob to do kazdego musi zostac wyslana informacja o tym co kazdy z nich robi...
kiedy na expgardzie byl taki wielki budynek z domkami i tam zaczely pojawiac sie debugi na schodach... gdy skasowalismy itemy z domkow debugow nie bylo, prawdopodobnie wszystko przez toze w momencie przechodzenia przez schody postac wykonuje przeskok z jednych wspolrzednych na inne... co powoduje przeslanie do playera od nowa wszytskiego tego co widzi, a jezeli jest tam 100 tys itemow to cos moze nie dojsc i jest debug bo client dostal uszkodzone informacje....
podobnie moze byc w innych miejscach gdzie sa schody i duzo itemow scian czy czegos podobnego... zobaczymy co sie bedzie dzialo na lepszym laczy, mam nadzieje ze tym razem bedzie tak jak obiecywali...
Powrót do góry
Rolnix
Notoryczny miotacz postami



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra

PostWysłany: Śro 7:29, 07 Cze 2006    Temat postu:

Hm, protokół zbudowany jest tak, że przy zmianie poziomu (współrzędna Z) nie zawsze na nowo jest wysyłana na nowo definicja mapy, bo klient pobiera parę poziomów na raz (czasami nawet więcej, niż widzi). Inaczej sytuacja ma się z przechodzenia z poziomu 0 do -1.

Niemniej można by było rozassemblować klienta Tibii, podłączyć do GDB i szukać, w którym miejscu jest przypał Wink. Z tym, że to może być żmudne i nieefektowne...

Ale na tych nowych serwerach, zwłaszcza cvs 0.5.0, stabilność po stronie zarówno serwera, jak i klienta jest niemal stuprocentowa - kod serwera jest zaprojektowany tak, żeby zapobiec wysyłania "debugujących" pakietów do klienta. Więc może to być jeszcze wina dystrybucji serwera, jakieś używa Podkarpacki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum www.armia.toproste.pl Strona Główna -> Bugi Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin