Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny*
Łowca postów
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:28, 19 Mar 2006 Temat postu: OTS QUEST =/ |
|
|
Jak wiadomo po drodze na wspomniany wcześniej quest jest pelno de bugów paldme tam juz 3 raz . prosze o naprawienie tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cinus
Stały bywalec
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 15:21, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No to to fakt ja niedlugo na ten quescik sie wybieram wiec prosze naprawcei to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Nie 15:38, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
nie da sie tego naprawic! poniewaz nie jest to blad na mapie tylko blad serwera albo chooj go wie czego jeszcze...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Omen
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 16:57, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam bylem sto razy i jakos debugow nie mialem, jak robisz jakies "inne" rzeczy niz trzeba to lapiesz debugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dewyth
Nabijacz postów
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z piekła
|
Wysłany: Nie 23:37, 19 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja jak robiłem OTS Questa pierwszy raz to też debug. Wkurzyłem się zdeka, ale cóż trza żyć dalej. Przydałoby się naprawić, ale jak Mortiis mówi, że sięnie da to jakośprzeżyję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajko
Stały bywalec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7 Skąd: Stalowa wola
|
Wysłany: Pon 19:07, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
a k***a wy mowicie ze mielisce raz debuga a ja mialem 6 razy i questa nadal nie zrobilem 4 razy debuga mialem w final roomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoDoR
Łowca postów
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 482
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Jestem z miasta, to widać!
|
Wysłany: Pon 19:11, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Widzę Kajko, że ci szczęście nie dopisuje Mam nadzieje, że mnie nic nie złapie (jak dobije lvl )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajko
Stały bywalec
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7 Skąd: Stalowa wola
|
Wysłany: Pon 19:20, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nom nie mam szczescia ale tobie go zycze i all ktorzy bede tam szli ale wyobrazcie sobie ze ja tam expilem ale bylem sam i nie dalem rady i mi sie manasy skonczyly ale wyjebanie expa za 2 ots kingi pol lvla ;p;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
:.lukash.:
Odwiedzający
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 19:25, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
ja byłem dzisiaj raz złapałem debuga i lognąłem się w świątynia a drugi raz poszło gładko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 20:45, 20 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Jak macie debuga to idźcie potem inną drogą (omincie miejsce w którym był d-bug ). To moze byc błąd w plikach xml mapy (bo takie są ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cinus
Stały bywalec
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 5:21, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Omen napisał: |
Ja tam bylem sto razy i jakos debugow nie mialem, jak robisz jakies "inne" rzeczy niz trzeba to lapiesz debugi. |
Czyli jak np gadam na gg, Slucham muzy w winampie.. itp. To mam wieksza szanse na zalapanie d buga ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Omen
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 1151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 12:54, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie, moze to spowodowac laga albo jakies male zawieszenie jak bedzie jakas operacje przeprowadzal ale debug nie. Te bugi sa w tibi, a dodatkowe programy ich nie wywolaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Wto 12:57, 21 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Looknijcie sobie temat Geli'ego co powoduje d bugi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sex
Nabijacz postów
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/7 Skąd: Above the clouds
|
Wysłany: Sob 19:12, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
daj link bo nie bede szperal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maradona
Odwiedzający
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Iława
|
Wysłany: Czw 0:02, 04 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
JA Byle ma OTS quescie raz byla z deka beka ja w jednym miajscu bylo trzeba chodzic na skosy ale debugow nie bylo. DEBUGI byly, sa i beda wiec trzebatylko zachowac spokuj a jak sie padnie to przeciez jest aol a exp da sie odrobic tak samo jak skille i mlvl
Name: Maradona
LVL: 174
Profesion: Sorcer
Mlvl: 65
CYA IN OTS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dark Mastermind
Łowca postów
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/7 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Nie 18:21, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tez mialem na OTS Quest jak bylem drugi raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hooligan Szczecin
Łowca postów
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7
|
Wysłany: Pon 23:39, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Pełno jest bugów też na warlordach jak sie idzie na ots kingi.... 3 razy tam padłem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnix
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra
|
Wysłany: Wto 20:18, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Johny, nie używaj na obszarze questa żadnych ataków obszarowych, w tym ue, gfb itd. Staraj się, żeby ataki obszarowe potworów nie dotykały do ścian.
I będzie git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dewyth
Nabijacz postów
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z piekła
|
Wysłany: Wto 21:05, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
@Ci co piszą w tym temacie sprzed wieków.
Widzieliście jego datę??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Wto 21:06, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Rolnix:
czy sprawdzales to w jakis sposob? debugi sa zwiazane z czarami obszarowymi czy bardziej z tym ze te czary trafiaja na jakies przeszkody? np sciany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnix
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra
|
Wysłany: Wto 21:36, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hm, było kiedyś coś takiego: jeśli w jednym kwadracie były dwa przedmioty blokujące poruszanie się, i trafiało w nie cos obszarowego, z miejsca debug występował.
Ponadto dało się raz mi na OTS Queście zauważyć, że kiedy kumpel rzucał UE, zaraz miał debuga ;] Zależnie od miejsca... właśnie szczególnie wtedy, jak dotykało ścian.
Myślę, że to jednak mapa powoduje te debugi - ale niebezpośrednio, bo wspólnie z jakąś niedoróbką w kodzie serwera. Wszystko ma związek z tym, co znajduje się na danym tile'u. Powinno się wklejać tekst danego debuga - można z niego mniej więcej wyczytać, przy jakich koordynatach (X, Y) klient znalazł powód do wysypania się. I potem sprawdzić w mapeditorze, czy przy tych xy'ach wszystko jest ok ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Śro 6:46, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
@up
problem w tym ze mapa wyglada na to ze jest w 100% w porzadku, sprawdzalem wszytskie wspolrzedne debugow i nic! przebudowywalem nawet mape w tych miejscach i nic... mapa w edytorze jest zrobiona 100% poprawnie... problemem moze byc tak jak mowisz np czary obszarowe + sciany lub cos w tym stylu... wydaje mi sie tez ze moze miec na to wplyw wielkosc mapy oraz obciazenie lacza... dlatego ze czesto w momencie kiedy gra duzo osob to ludzie dostaja wiecej debugow... czesto tez jak wlasnie ida ekipa i jest serwer oraz lacze troche bardziej obciazone bo jak idzie 5 osob to do kazdego musi zostac wyslana informacja o tym co kazdy z nich robi...
kiedy na expgardzie byl taki wielki budynek z domkami i tam zaczely pojawiac sie debugi na schodach... gdy skasowalismy itemy z domkow debugow nie bylo, prawdopodobnie wszystko przez toze w momencie przechodzenia przez schody postac wykonuje przeskok z jednych wspolrzednych na inne... co powoduje przeslanie do playera od nowa wszytskiego tego co widzi, a jezeli jest tam 100 tys itemow to cos moze nie dojsc i jest debug bo client dostal uszkodzone informacje....
podobnie moze byc w innych miejscach gdzie sa schody i duzo itemow scian czy czegos podobnego... zobaczymy co sie bedzie dzialo na lepszym laczy, mam nadzieje ze tym razem bedzie tak jak obiecywali...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rolnix
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1045
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Zewsząd, Znienacka, Z komputra
|
Wysłany: Śro 7:29, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Hm, protokół zbudowany jest tak, że przy zmianie poziomu (współrzędna Z) nie zawsze na nowo jest wysyłana na nowo definicja mapy, bo klient pobiera parę poziomów na raz (czasami nawet więcej, niż widzi). Inaczej sytuacja ma się z przechodzenia z poziomu 0 do -1.
Niemniej można by było rozassemblować klienta Tibii, podłączyć do GDB i szukać, w którym miejscu jest przypał . Z tym, że to może być żmudne i nieefektowne...
Ale na tych nowych serwerach, zwłaszcza cvs 0.5.0, stabilność po stronie zarówno serwera, jak i klienta jest niemal stuprocentowa - kod serwera jest zaprojektowany tak, żeby zapobiec wysyłania "debugujących" pakietów do klienta. Więc może to być jeszcze wina dystrybucji serwera, jakieś używa Podkarpacki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|