Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nafferin
Gość
|
Wysłany: Pon 9:27, 17 Kwi 2006 Temat postu: Debug na Demach kolo anni |
|
|
Jak walczylem z demonek kolo anni to nagle wywalilo mi debuga -.- "map failed" i kurde musze stac w 67 osobowej kolejce
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 9:30, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No niestety ja tez miałem. Tam sie wywalaja czarne kratki jakby byla niedorobiona mapa ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 10:18, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
@up tzn co dokladnie sie dzieje? jak sa czarne kratki to zglosc ale problem z tym zostal rozwiazany bo czarne cratki powodowaly crashe a nie debugi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 10:24, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
@up
Ja juz wszedłem do pokoju z dzwignia(przez level doore) i mnie zalagowało jak hooj ;] Potem pojawiły sie naokoło mnie czarne kratki i debug assertion dwa nawet. communication_ex i map failed (spam, mapa)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 10:31, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
sprawdze ten obszar w edytorze ale jak sie domyslam to nic nie znajde nigdy nic na mapie nie znajduje bo mape robili profewsjonalisci i nie popelnili tam takich bledow w stylu dawanie kilku itemow na jednej pozycji... ale sprawdze to...
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 10:34, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
@up
Podłoge jak kładziesz na drugiej to ta druga (spodnia) znika. Chyba ze jak zgumkujesz to znikaja odrazu obie... Monstery max 4 na respie bo wtedy lag gwarantowany A tak wogóle to ja myśle ze to nie mapa powoduje crashe... choć bardzo możliwe. Na jednym z OTS jest obszar ze jak sie wejdzie na dwie kratki to jest crash
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 10:38, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
@up na tym ots co mowisz to musi byc blad mapy a u nas mozliwe ze serwer sie gub np w przetwarzaniu mapy? i jest debug w module map?
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 10:42, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
@up
Na tamtym OTS nie wywala debuga odrazu crash.
A tutaj na anihi wywalilo mi communication i module map... no wlasnie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nafferin
Gość
|
Wysłany: Pon 12:45, 17 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
NOo ale mnie chodzi o te demki NA PRZECIWKO anni i anni 2 :] to bylo w tym srodkowyk korytarzu na 2-3 kratce i jak lalem demona to pizd debug ;/ (zlalem go do yellow juz)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Taltanax
Odwiedzający
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/7
|
Wysłany: Czw 16:17, 25 Maj 2006 Temat postu: hmhmhmmm |
|
|
Co do tych bugów, proponuje poszukać odpowiedzi na forum [link widoczny dla zalogowanych]
Ale jeszzce sam poszukam, może coś znajde...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|