Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomcio
Odwiedzający
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 21:15, 30 Sty 2006 Temat postu: Bug na demonach |
|
|
Expie sobie na demonkach, zabilem demona a tu nagle chce isc po nastepnego i nieda sie. Okazalo sie pozniej ze to fire elemental mi stoi na drodze niedalo sie go zabic wiec czekam i tak z 10 minut! prosze GM-ów zeby zajeli sie ta sprawą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 21:17, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
nic na to nie poradze, blad serwera, ja go nie pisalem, wiec nie moja wina, nastepnym razem sproboj sie relognac, tylko ze teraz czesto mozna trafic na mega kolejke
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomcio
Odwiedzający
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 21:30, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
wiem ze sa mega kolejki i sie bardzo denerwoje jak musze w niej czekac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matts Crusader
Odwiedzający
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 7:36, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
U mnie taka sama była sytuacja ze stoi na ekranie fire elmenton a ja go zabilem i nie mogłem wogule przejsc przez 5 minut , to przez jakiegoś buga ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Wto 8:19, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
nic nie jestem w stanie z tym zrobic bo to wina serwera a nie skryptow!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tygrys
Gość
|
Wysłany: Śro 1:34, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Summony sie popsuly... Tak samo jak player/GM tworzyl summona to zaczynal atakowac byle kogo I czasami nawet jesli go zabiles to i tak on tam byl ... lol
Z np demonem jest tak samo...
ee, lipa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Śro 8:20, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
czyli jak demon robi summona to tez jest lipa tak samo jak byla gdy player tworzyl summona? fajnie by bylo przetestowac devlanda bo to przerobka yurka wiec moze nie bedzie tych bledow
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matts Crusader
Odwiedzający
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 8:15, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Moze to pomoze .......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Czw 9:12, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
sprawdzalem z tygrysem inny serwer (przerobka yurotsa) debugi z mapa na nim tez sa, w momencie przechodzenia przez schody, no i bramki lev na nim nie chca tak odrazu dzialac ale moze cos by sie udalo z tym zrobic. a serwer jest wsumie ciekawy bo ma bed system, follow, follow attack i inne ciakawe bajery, np wrzucanie itemow po schodach do gory, wysylanie parceli, wchodzenie po parcelach na wyzsze pietra, wyrzucanie itemow do wody
tylko pytanie czy warto sie w to bawic, czy sie nie okarze ze na tym serwerze bedzie jeszcze wiecej bledow, a co jezeli wyjdzie nowsza wersja yurka a my juz sie przezwyczaimy do przerobki? sam nie wiem co robic bo podoba mi sie ta przerobka, jest kilka nowych ciekawych komend dla gma co by ulatwialo pare spraw, niestety najwazniejsze nie zniknie czyli debugi szczegolnie w momencie przechodzenia przez schody, w ogole nie mam pojecia czym sa one powodowane wiec jak narazie nic nie moge na to poradzic...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Satura
Notoryczny miotacz postami
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 1016
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/7 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 13:01, 02 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Wg mnie przydały by się takie bajery jak parcele i wyrzucanie itemków do wody.Fajna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ray
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 14:21, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nom Satura masz racje fajnie by bylo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryhus
Pogromca stworów
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: Miejsce Piastowe k.Krosna
|
Wysłany: Pon 14:52, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Nom spoko ale mapa ta co jest teraz jest wypaśna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hardkorowy Papa
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z prubówki
|
Wysłany: Pon 15:31, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Albo nie wiem czy mozna tak zrobic ale na tym servie zrobic tak zeby mozna bylo wyrzucac itemy do wody to moze mniejsze lagi beda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 15:36, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Najlepiej ściągnąć źródło Yurka (ja chyba mam ale nie wiem czy nie przypadkiem DevLanda) i poszperać co lepsi Albo te debugi na schodach to wina mapy sam nie wiem hehehs. Kolejki sa nie do zniesienia byłem najwiecej 47... a po 15 minutach 35
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 15:42, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jezeli chodzi o wode i jakies bajery to mozliwe ze zmienimy serwer na devlanda, tylko ze z tego co ja widze to prawie wszystkie serwery sa operte na jakims jednym (chyba cvs) wiec te debugi nadal wystepuja na innych serwerach tez juz probolwalem chyba z 6 roznych serwerow i debugi dalej byly czyli ze niby wina mapy czy czegos ale nie sadze to jest niemozliwe ze na kazdych schodach czasem sa debugi na 7.5 nie bylo zadnych to co dlaczego nagle na 7.6 pelno debugow? definitywnie wina serwera!
w zrodlach ja moge pogrzebac ale problem jest z kompilacja tego gowna bo nikt nie dal gotowego projektu do kompilacji tylko trzeba samemu to robic i jest troche problem bo mi sie to nie udalo jak kiedys probowalem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 15:56, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
@up
To może jednak 7.5? Tylko że na 7.5 różdzek nie ma itp. itd DevLanda mialem... jest fajny dosyć. Pokazuje ile itemkow w depo jest jak sie stanie na zapadni Jest komenda dodwania jakiej sie chce liczby expa graczom... wiecej nie testowalem bo sie czesto komp wieszał. Debugów nie było chociaż gmem przelecialem po calej mapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 16:03, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
tak dodawanie expa to ciekawa sprawa
ale jezeli devland to system pacc i oczywiscie wtedy ktos z paccem mialby pierwszenstwo do wszystkiego, czyli kupowanie domkow, logowanie bez kolejki, moze i oddawanie expa w razie debuga bo prawdopodobnie debugow jednak tak latwo sie nie pozbedziemy... bo pisalem juz dwa razy na forum gdzie podobno sie znaja ale ni chooja to jakies nooby sa, tylko potrafia powiedziec jak sie zalogowac na otsa
|
|
Powrót do góry |
|
|
..::BoX::..
Nabijacz postów
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/7 Skąd: 127.0.0.1
|
Wysłany: Pon 16:12, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Zdaje mi sie że był system pacc. Mam devlanda na kompie, jeszcze acce mam. Może coś wypali z tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mortiis
Gość
|
Wysłany: Pon 16:15, 06 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
tak system pacc jest nawet na yurku, wprawdzie troche niedopracowany ale jest...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dewyth
Nabijacz postów
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z piekła
|
Wysłany: Śro 22:13, 08 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Fajnie by było z tymi bajerami. Przydałby się nieco follow system i pacc. Jak będzie możliwość to se na pewno fundne. Zależy czy za kase w tibii czy rl i ile. Byłby to chyba jeden z nielicznych otsów, które by to miały A co do tematu: Jak chcesz sie pozbyc tego summona to wystarczy jak nikt nie będzie miał go na ekranie. Wtedy znika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Elfman
Łowca postów
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Nie 12:31, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysl satura.A do fire elemtali tez tak mam ze fire elemental blokuje przejscie wtedy musisz sie od niego oddalic tak zebys go nie widzial na ekranie wtedy znika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|